چکیده : برنامه ریزی آرمانی رویکرد تحلیلی مهمی برای حل بسیاری از مسائل سدنیای واقع است. اگر چه شرایط سطوح آرمانی چندبخشی (MSAL) بیشتر در مدیریت تصمیم گیری و بازاریابی وجود دارد، ولی این مسائل نمی تواند بوسیله تکنیک های برنامه ریزی آرمانی جاری حل شود. این مقاله به منظور بهبود اثر بخشی برنامه ریزی آرمانی و حل برنامه ریزی آرمانی چند بخشی(MSGP) ایده جدیدی را برای برمانه ریزی مسائل با سطوح آرمانی چند بخشی با دیدگاه سطوح سهمیه های چند آرمانی ایجاد کرده است.
کلید واژه ها: برنامه ریزی آرمانی، برنامه ریزی آرمانی چند بخشی، سطوح آرمانی چند بخشی، بخش بازاریابی، آنالیز تصمیم
مقاله انگلیسی فایل را می توانید از بخش فایل همراه دانلود کنید: فایل همراه: [ دانلود رایگاه فایل همراه ]