راهنمای خرید فایل

فایل های موجود در سایت توسط کاربران به دو صورت رایگان و غیر رایگان انتشار می یابد در ادامه روش دریافت هر یک از این نوع فایل ها توضیح داده شده است.

دریافت فایل های رایگان

برای دریافت فایل های رایگان بر روی قسمت مشاهده و خرید کلیک کرده تا به صفحه توضیحات مربوط به فایل هدایت شوید. در این صفحه با کلیک بر روی قسمت رایگان-خرید به صفحه اطلاعات شخصی هدایت می شوید. در صفحه توضیحات با وارد کردن اطلاعات شخصی (ایمیل، نام و نام خانوادگی) و کلیک بر روی دانلود رایگان به صفحه تایید پرداخت هدایت می شوید که در این صفحه می ­توانید لینک دانلود فایل را مشاهده کنید که با کلیک بر روی لینک دانلود می توانید فایل مورد نظر را دانلود کنید.

 

دریافت فایل های غیر رایگان

برای دریافت فایل های غیر رایگان که توسط صاحبان آنها قیمت گذاری شده است ابتدا بر روی قسمت مشاهده و خرید کلیک کرده تا به صفحه توضیحات مربوط به فایل هدایت شوید.

در صفحه توضیحات مربوط به فایل بر روی قسمت خرید(۵۰۰تومان-خرید) همانند شکل زیر کلیک کرده تا به صفحه پرداخت هدایت شوید.

۱

در صفحه پرداخت ابتدا در بالای صفحه بررسی کنید که آیا محصول و قیمت آن همان چیزی بود که شما انتخاب کرده اید. سپس با وارد کردن اطلاعات شخصی خواسته شده(ایمیل و  نام – ایمیل صحیح وارد شود چون یک لینک دانلود محصول خریداری شده به ایمیل شما هم ارسال شود) و مطالعه و قبول کردن قوانین و مقررات(تیک بخش قوانین سایت را حتما بزنید) بر روی دکمه خرید کلیک کرده تا به صفحه درگاه پرداخت هدایت شوید.

در صفحه درگاه پرداخت با وارد کردن اطلاعات کارت حساب خود(شماره کارت، رمز دوم کارت، cvv2)، تاریخ انقضای کارت، عبارت امنیتی، آدرس الکترونیکی(ایمیل)) و کلیک بر روی گزینه پرداخت به صفحه تکمیل خرید هدایت می­ شوید.

در صفحه تکمیل خرید اطلاعات مربوط به خرید شما قابل مشاهده است که برای تکمیل خرید با کلیک کردن بر روی گزینه تکمیل خرید به صفحه تایید پرداخت هدایت می شوید که در این صفحه در مقابل وضعیت پرداخت عبارت کامل را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه از قسمت لینک دانلود می توانید فایل خریداری شده را دانلود کنید.

توجه: یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل شما ارسال می شود و شما از طریق ایمیل خود نیز می توانید فایل خریداری شده را دانلود کنید.

توجه: در صورتی که قبل از خرید در سایت ثبت نام کنید، پس از خرید، لینک آن در پنل کاربری شما نیز قرار داده می شود و هر زمان که به پنل کاربری خود مراجعه کنید می توانید لینک دانلود تمام فایل های خریداری شده را مشاهده و در صورت نیاز دوباره دانلود نمایید.