تعداد صفحات:
6
فرمت فایل:
ورد
زمان تهیه فایل:
تابستان 95
محل تهیه فایل:
دانشگاه
دسته بندی:
گروه علوم انسانی - مجموعه مدیریت
قیمت:
5000 تومان
تعداد نمایش:
1506 نمایش
ارسال توسط:
محمد
تاریخ ارسال:
2 اکتبر 2017
به روز رسانی در:
2 اکتبر 2017
خرید این محصول :
پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود .
تحولات عمده در محیط کسب و کار، مثل جهانی شدن کسب و کار و سرعت بالای تغییرات در فناوری، باعث افزایش رقابت و دشواری مدیریت در سازمانها گردیده است. در محیط کسب و کار امروز، مدیریت و کارکنان می بایست توانایی برخورد با روابط درونی و وابستگیهای مبهم و بغرنج میان فناوری، داده ها، وظایف، فعالیتها، فرایندها و افراد را دارا باشند. در چنین محیطهای پیچیده ای سازمانها نیازمند مدیرانی هستند که این پیچیدگیهای ذاتی را در زمان تصمیم گیریهای مهمشان لحاظ و تفکیک کنند. مدیریت ریسک مؤثر که بر مبنای یک اصول مفهومی معتبر قرار دارد، بخش مهمی از این فرایند تصمیم گیری را تشکیل می دهد. در این مقاله این اصول بوسیله شناسایی عناصر اصلی ریسک و بررسی چگونگی تأثیر بالقوه این عناصر در موفقیت سازمانها و چگونگی مقابله و مدیریت ریسک ها مورد بحث قرار می گیرد.