فصل چهار پایان نامه با Entropy و SAW

فصل چهار پایان نامه با Entropy و SAW

تعداد صفحات: 14

فرمت فایل: word

زمان تهیه فایل: خرداد 1397

محل تهیه فایل: تیم مشاوره مدیریت (mcteam.ir)

دسته بندی: -

قیمت: 68000 تومان

تعداد نمایش: 2464 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 23 می 2018

به روز رسانی در: 15 آوریل 2022

خرید این محصول :

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود .

فصل چهار پایان نامه با استفاده از روش آنتروپی شانون(Entropy) و جمع موزون ساده(َُSAW)

از آنجایی که خطی مشی تیم مشاوره مدیریت آموزش دانشجویان و پژوهشگران و توانمند کردن آنها برای انجام فعالیت­ های پژوهشی (همانند پایان نامه و مقاله) خود می­ باشد. بنابراین تیم مشاوره مدیریت برای خریداران محصولات خود این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند از مشاوره رایگان کارشناسان ما در زمینه مربوط به فایل خریداری شده استفاده نمایند.

  • شما با خرید این محصول می­ توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در نگارش فصل چهار پایان نامه خود که بر اساس روش آنتروپی(Entropy) و جمع موزون ساده(SAW) می باشد استفاده نمایید.
  • شما اگر بخواهید نگارش پایان نامه خود را به فرد یا سازمان­ های دیگر واگذار کنید باید هزینه زیادی را متقبل شوید در حالی که خود شما می توانید با کمی تلاش فصل ۴ خود را با کیفیتی به مراتب بهتر نگارش کنید.
  • نگارش پایان نامه توسط خود شما باعث افزایش توانایی و ایجاد حس خوب درونی در شما می­ شود.
  • قیمت این فایل حتی از هزینه تایپ آن نیز کمتر است.
  • همراه این فایل، یک فایل اکسل می باشد که با کمک آن می توانید به راحتی جدول توزیع فراوانی و نمودار ستونی مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی(دموگرافیک) فصل چهار پایان نامه خود را رسم کنید.
  • قبل از خرید می توانید سوالات خود را از بخش ارتباط با ما در سایت تیم مشاوره مدیریت با ما در میان بگذارید
  • این فایل به عنوان الگویی برای نگارش فصل ۴، می تواند کمک قابل توجه ای به شما نماید.
  • اگر شما محاسبات مربوط به پژوهش خود را انجام داده اید و اکنون می خواهید فصل چهار خود را نگارش کنید می توانید از این فایل به عنوان الگو استفاده نموده و فصل ۴ خود را در کمتر از یک روز نگارش کنید.
  • با داشتن این فایل تنها کافی است که شما فایل را بر اساس موضوع خود ویرایش کنید. در واقع تنها کافی است شما داده های مساله خود را در این فایل جایگزین کنید.
  • این فصل با عنوان زیر نگارش یافته است.

ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان استراتژیک سازمان با استفاه از رویکرد ترکیبی Entropy و SAW

شما می توانید عنوان خود را در کنار این عنوان قرار دهید و هنگام مطالعه فصل چهار، نوشته هایی را که با عنوان پایان نامه ارتباط مستقیم دارد را طبق عنوان خود(هدف، معیارها و گزینه های پژوهش خود) ویرایش کنید و جداول و شکل های خود را به ترتیب جایگزین شکل ها و جداول این متن نمایید.

تلاش شده است برای تسهیل بیشتر کار شما، قسمت­ هایی که باید بر اساس عنوان هر پایان نامه تغییر کند را با استفاده از کشیدن خط زیر آنها مشخص کنیم

تیم مشاوره مدیریت نرم افزارهایی برای روش های تصمیم گیری چندشاخصه طراحی نموده است که استفاده از آنها نیاز به هیچ آموزشی ندارد و شما می توانید با استفاده از آنها کلیه محاسبات خود را در چندثانیه و با صحت کامل حل نمایید. مهمترین ویژگی این نرم افزارها این است که کلیه محاسبات مربوط به هر روش را ارائه می کند که این امر باعث می شود شما تمام محاسبات روش را به صورت گام به گام طبق روابط ریاضی آن روش در اختیار داشته باشید.

برای دانلود نرم افزار آنتروپی شانون(Entropy) اینجا کلیک کنید

برای دانلود نرم افزار جمع موزون ساده(SAW) اینجا کلیک کنید

دانلود فایل آموزش طراحی پرسشنامه جمع موزون ساده (Vikor)

دانلود فایل آموزش طراحی پرسشنامه آنتروپی(Entropy)

در صورت نیاز به تجزیه و تحلیل داده های روش های تصمیم گیری چند شاخصه خود با بهترین کیفیت به بخش ارتباط با ما در سایت تیم مشاوره(mcteam.ir) مراجعه فرمایید

فصل چهار پایان نامه با Entropy و SAW – فصل چهارم پایان نامه با آنتروپی و جمع موزون ساده 

پاسخ دهید