ترجمه مقاله The balanced scorecard: a new challenge

ترجمه مقاله The balanced scorecard: a new challenge

تعداد صفحات: 15

فرمت فایل: word

محل تهیه فایل: شبکه دانش ، sci-net.ir

فایل همراه: [ دانلود رایگاه فایل همراه ]

دسته بندی: -

قیمت: 10000 تومان

تعداد نمایش: 1558 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 اکتبر 2016

به روز رسانی در: 6 نوامبر 2016

خرید این محصول :

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود .

عنوان مقاله به انگلیسی: The balanced scorecard: a new challenge

عنوان مقاله به فارسی: کارت ارزیابی متوازن : چالشی جدید

سال انتشار مقاله: ۲۰۱۰

هدف: هدف این مقاله تمرکز بر روی یک استراتژی شناخته شده بعنوان«  کارت ارزیابی متوازن» است که بر روی اهمیت روزافزون سیستم عملکرد ارزیابی متوازن بحث می کند و مسائلی که سازمان ها در حین ایجاد و اجرای سیستم های ارزیابی با آن مواجه می شوند را تشریح می کند و درس هایی که از سازمان های استرالیای که کارت ارزیابی متوازن را تجربه کرده اند را به اشتراک می گذارد.

طرح/ متدولوژی / شیوه: شیوه بکارگرفته شده در این مطالعه موردی، سازمانهایی در جهان واقعی را تشریح می کند که به سیستم های عملکرد ارزیابی متوازن اطمینان کرده تا اینکه دیگر سازمان ها نیز از آن استفاده کنند.

یافته ها: این مقاله به این نتیجه رسید که اجرای شیوه کارت ارزیابی متوازن ممکن است نیاز به یک سری تغییرات اساسی در فرهنگ سازمان داشته باشد. ارزیابی متوازن نیاز به درک و تعهد و حمایت همه جانبه همه مدیران سازمان دارد. همچنانکه فرهنگ سازمان تغییر می کند و توسعه پیدا می کند، اعضای این سازمان نیز در این فرهنگ جدید رشد پیدا می کنند، سازمان چیزهای جدیدی برای سنجش پیدا می کند و هدف های جدیدی در زمینه های مختلف تعیین می شوند و ارزیابی متوازن به یک شیوه موثر در حمایت، ادامه حیات و رشد سازمان تبدیل می شود. سازمان های مختلف نیازها، بازارها، افراد، محصولات و خدمات کاملا متفاوتی دارند که این موجب تفاوت عمده ای در سیستم ارزیابی آنها می شود.

محدودیت های پژوهش:  نتایج بر اساس شرکت های چند ملیتی است که ممکن است با شرکت های متوسط و کوچک متفاوت باشد.

کاربردهای عملی: کارت ارزیابی متوازن، فقط به عنوان شیوه برای ایجاد تعادل در حوزه های مختلف سازمان نیست، بلکه ایجاد تعادل میان پاسخگویی در مقابل هدف ها نیز می باشد. اگر افراد سازمان برای نیل به اهداف کارت ارزیابی متوازن و مقیاس های متوازن پاسخگویی را نپذیرند، این ارزیابی متوازن نمی باشد. افراد سازمان عامل کلیدی در موفقیت سیستم کارت ارزیابی متوازن می باشند.

ارزش/نوآوری: این مقاله به طور خاص سیستم مدیریت عملکرد کارت ارزیابی متوازن را در سازمان های استرالیایی، مورد بررسی قرار می دهد.

کلمات کلیدی: ارزیابی متوازن سیستم، مدریت عملکرد، سرمایه انسانی، مشتریان، فرهنگ سازمانی، استرالیا

نوع مقاله: پژوهشی

فایل اصل مقاله را می توانید از بخش فایل همراه دانلود کنید: [ دانلود رایگاه فایل همراه ]

پاسخ دهید