نرم افزار COPRAS

نرم افزار COPRAS

فرمت فایل: Excel

زمان تهیه فایل: اردیبهشت 1397

محل تهیه فایل: تیم مشاوره مدیریت (mcteam.ir)

دسته بندی: -

قیمت: 98000 تومان

تعداد نمایش: 2479 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 18 می 2018

به روز رسانی در: 15 آوریل 2022

خرید این محصول :

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود .

این نرم افزار توسط تیم مشاوره مدیریت و با هدف کمک به دانشجویان و پژوهشگران تهیه شده است

از آنجایی که خطی مشی تیم مشاوره مدیریت آموزش دانشجویان و پژوهشگران و توانمند کردن آنها برای انجام فعالیت­ های پژوهشی خود می ­باشد. بنابراین تیم مشاوره مدیریت برای خریداران محصولات خود این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند از مشاوره رایگان کارشناسان ما در زمینه مربوط به فایل خریداری شده استفاده نمایند.

  • هزینه تدریس و مشاوره هر جلسه توسط مدرسان (لیست اساتید تیم مشاوره مدیریت) تیم مشاوره مدیریت در حدود ۱۰۰ هزار تومان می باشد در حالی که شما با خرید این محصول می­ توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در مورد روش کوپراس(COPRAS) استفاده نمایید(هدف تیم مشاوره مدیریت آموزش و توانمند کردن شما می باشد تا بتوانید مسائل خود را خودتان حل نمایید).
  • شما اگر بخواهید تحلیل مساله خود را به فرد یا سازمان­ های دیگر واگذار کنید باید هزینه زیادی را پرداخت نمایید در حالی که خود شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به راحتی کلیه مسائل خود را در طول تحصیل و پس از آن حل نمایید. 
  • روش کوپراس(COPRAS) به گونه ای در اکسل کد گذاری شده است که با وارد کردن داده های جدول تصمیم مساله خود در عرض چند ثانیه کلیه محاسبات به صورت اتوماتیک انجام می شود.
  • کار با نرم افزار نیاز به هیچ گونه آموزشی ندارد.
  • نرم افزار تنها بر روی یک سیستم فعال می شود(در صورت نصب مجدد ویندوز، نرم افزار مجددا قابل نصب است).
  • نرم افزار قادر به حل مسائل تا ابعاد ۵۰ در ۵۰ می باشد(تعداد ۵۰ گزینه و تعداد ۵۰ شاخص یا معیار)
  • تجریه چندین ساله اساتید و کارشناسان تیم مشاوره مدیریت نشان داده است که مسائلی که در مقالات و پایان نامه ها مطرح می شود ابعادی کمتر از ۵۰ دارند بنابراین به احتمال بسیار زیاد شما هرگز با مسائلی بزرگتر از این ابعاد مواجه نخواهید شد).
  • در صورت ارائه نسخه جدید نرم افزار، نسخه جدید به صورت رایگان در اختیار خریداران نسخه قبلی قرار خواهد گرفت.

نرم افزار کوپراس (COPRAS) – نرم افزار کوپراس- نرم افزار COPRAS – دانلود نرم افزار کوپراس – دانلود نرم افزار COPRAS – دانلود COPRAS Solver – COPRAS Solver – نرم افزار کوپراس (COPRAS) – نرم افزار کوپراس- نرم افزار COPRAS – دانلود نرم افزار کوپراس – دانلود نرم افزار COPRAS – دانلود COPRAS Solver – COPRAS Solver – نرم افزار کوپراس (COPRAS) – نرم افزار کوپراس- نرم افزار COPRAS – دانلود نرم افزار کوپراس – دانلود نرم افزار COPRAS – دانلود COPRAS Solver – COPRAS Solver – نرم افزار کوپراس (COPRAS) – نرم افزار کوپراس (COPRAS) – نرم افزار کوپراس (COPRAS)

پاسخ دهید