متخصصین و سیاستگذاران دورنمای آموزش عالی در هزاره سوم را با رویکردهای روششناختی متنوع در درون چهارچوبهای مفهومی، تجزیه و تحلیل کردهاند. عنوان این پژوهش به دلیل افزایش تمرکز بر روی رویکردهای تقویت کننده برای توسعه آموزش عالی انتخاب شده است. (تیر ۲۰۰۹) هدف رویکرد فوق عبارت است از مطالعه و تقویت یکپارچگی و چند بُعدی بودن فرایند آموزش، آموزش دانشجویان، پرورش، آموزش و رشد خلاق از طریق تعاملات مؤسسات آموزشی با نهادهای اجتماعی و فعالیتهای صنعتی و تجاری برای ایجاد یک توسعه پایدار اجتماعی. ایجاد قابلیتها و توانمنیها یکی از اهداف اصلی آموزش است. با این حال، دیدگاههای دانشگاهی، بازار و جامعه اغلب از نظر روشها و محیطهای یادگیری و همچنین دورنما، اولویت، ترتیب، دانش ویژه، مهارتها و تواناییهای فارغالتحصیلان دانشگاهی با هم متفاوتند. با در نظر گرفتن مطالب فوق، مرحله مقدماتی تحقیق شامل به دست آوردن پیشینه و زمینه تحقیق میباشد.
ترجمه مقاله یادگیری غیررسمی مبتنی بر وب۳ برای تأمین نیازهای آموزش هزاره سوم: ادراکات دانشجویان دانشگاه
تعداد صفحات: 15
فرمت فایل: ورد
زمان تهیه فایل: زمستان 95
محل تهیه فایل: دانشگاه ازاد
دسته بندی: گروه علوم پایه - مجموعه علوم كامپيوتر
قیمت: 15000 تومان
تعداد نمایش: 1627 نمایش
ارسال توسط: محمد
تاریخ ارسال: 2 اکتبر 2017
به روز رسانی در: 2 اکتبر 2017
خرید این محصول :
پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود .