پروژه تدوین استراتژی با استفاده از روش SWOT

چشم انداز دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تعیین نقاط قوت و ضعف دانشکده مدیریت با استفاده از ماتریس های IFPM و IFEM ماتریس اولویت عوامل داخلی(IFEM) ماتریس ارزیابی عوامل داخلی(IFPM) تعیین موقعیت فعلی و مطلوب دانشکده مدیریت با استفاده از ماتریس IE شناسایی فرصت ها و تهدیدات دانشکده با استفاده از ماتریس های EFPM و EFEM […]

پروژه تدوین استراتژی با استفاده از روش SWOT

چشم انداز دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تعیین نقاط قوت و ضعف دانشکده مدیریت با استفاده از ماتریس های IFPM و IFEM ماتریس اولویت عوامل داخلی(IFEM) ماتریس ارزیابی عوامل داخلی(IFPM) تعیین موقعیت فعلی و مطلوب دانشکده مدیریت با استفاده از ماتریس IE شناسایی فرصت ها و تهدیدات دانشکده با استفاده از ماتریس های EFPM و EFEM […]

تجزیه و تحلیل عملکرد شرکت وال مارت در کشور آلمان

در این فایل عملکرد شرکت وال مارت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته شده است تا دلایل شکست استراتژی وال مارت در کشور آلمان مورد بررسی قرار بگیرد. محتوای فایل چکیده تاریخچه وال مارت مسئولیت جهانی وال مارت دیدگاه وال مارت درباره همکاران شرکت انواع فروشگاه­های وال مارت استانداردهای وال مارت برای تامین کنندگان دلائل […]