ترجمه مقاله یادگیری غیررسمی مبتنی بر وب۳ برای تأمین نیازهای آموزش هزاره سوم: ادراکات دانشجویان دانشگاه

ترجمه مقاله یادگیری غیررسمی مبتنی بر وب۳ برای تأمین نیازهای آموزش هزاره سوم: ادراکات دانشجویان دانشگاه

تعداد صفحات: 15

فرمت فایل: ورد

زمان تهیه فایل: زمستان 95

محل تهیه فایل: دانشگاه ازاد

دسته بندی: -

قیمت: 15000 تومان

تعداد نمایش: 467 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 اکتبر 2017

به روز رسانی در: 2 اکتبر 2017

خرید این محصول :

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود .

15000 تومان – خرید

متخصصین و سیاست‌گذاران دورنمای آموزش عالی در هزاره سوم را با رویکردهای روش‌شناختی متنوع در درون چهارچوب‌های مفهومی، تجزیه و تحلیل کرده‌اند. عنوان این پژوهش به دلیل افزایش تمرکز بر روی رویکردهای تقویت کننده برای توسعه آموزش عالی انتخاب شده است. (تیر ۲۰۰۹) هدف رویکرد فوق عبارت است از مطالعه و تقویت یکپارچگی و چند بُعدی بودن فرایند آموزش، آموزش دانشجویان، پرورش، آموزش و رشد خلاق از طریق تعاملات مؤسسات آموزشی با نهادهای اجتماعی و فعالیت‌های صنعتی و تجاری برای ایجاد یک توسعه پایدار اجتماعی. ایجاد قابلیت‌ها و توانمنی‌ها یکی از اهداف اصلی آموزش است. با این حال، دیدگاه‌های دانشگاهی، بازار و جامعه اغلب از نظر روش‌ها و محیط‌های یادگیری و همچنین دورنما، اولویت، ترتیب، دانش ویژه‌، مهارت‌ها و توانایی‌های فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با هم متفاوتند. با در نظر گرفتن مطالب فوق، مرحله مقدماتی تحقیق شامل به دست آوردن پیشینه و زمینه تحقیق می‌باشد.

پاسخ دهید